Kadra przedszkola

Dyrekcja Przedszkola

Anna Florek – psycholog, dyrektor, twórca autorskiego programu edukacyjno-wychowawczego przedszkola, autorka licznych publikacji na temat integracji, edukacji przedszkolnej i współpracy z rodzicami. Rzeczoznawca MEN i ekspert ORE (dawniej CMPP-P), Kuratorium Mazowieckiego. Prowadzi wykłady i ćwiczenia na warszawskich uczelniach (UKSW, UW, APS). Wielokrotnie nagradzana medalami za swoją działalność na rzecz edukacji i integracji.


Anna Gromadzka – nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, pedagog specjalny, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej, warunków przyjaznej adaptacji dzieci oraz współpracy z rodzicami. Współpracowała z warszawskimi uczelniami: UW, APS, Wszechnicą Polską, Szkołą Wyższą Towarzystwa Wiedzy Powszechnej, Kolegium Nauczycielskim, UKSW prowadząc ćwiczenia i warsztaty ze studentami studiów dziennych i zaocznych. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej. Wicedyrektor Przedszkola. Sprawuje opiekę nad praktykami studenckimi. Koordynuje rekrutację w placówce. Organizuje i prowadzi grupę przygotowawczą wg opracowanego przez siebie specjalnego programu adaptacyjnego. Ponadto prowadzi zajęcia krawieckie “Przedszkolny teatr” w ramach “Czwartkowego przedszkola”.


Wychowawcy Przedszkolni

Monika Jastrzębska – pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna – Terapia Pedagogiczna. Ukończyła kurs FETAC DCHSC – Childcare Level 5 w Irlandii. Tam też pracowała przez 4 lata w przedszkolu z elementami Montessori. Początkowo jako wolontariuszka, później jako pracownik etatowy.
Wychowawczyni grupy 0, prowadzi zajęcia „Origami” w ramach Czwartkowego Przedszkola oraz popołudniowych zajęć dodatkowych. Z Przedszkolem związana od 2016 roku.


Marcin Dębiński – pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, autor publikacji na temat edukacji przedszkolnej. Ponadto inżynier, absolwent SGGW, ukończył podyplomowe studium Bezpieczeństwa w szkole oraz 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej i pierwszy stopień języka migowego. Współpracował z Wyższą Szkołą Przymierza Rodzin oraz Akademią Pedagogiki Specjalnej prowadząc ćwiczenia ze studentami. Od 1992 roku (początkowo jako wolontariusz) pracuje z dziećmi. Z Przedszkolem związany od 2000 roku. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania został nagrodzony Medalem Komisji Edukacji Narodowej.
Wychowawca grupy 0, prowadzi zajęcia geograficzne “Klub podróżnika” w ramach “Czwartkowego przedszkola” oraz popołudniowe zajęcia naukowe. Przedszkolny ekspert do spraw historii, eksperymentów naukowych i tworzenia gier planszowych. Administruje stroną WWW przedszkola. Prowadzi internetowy portal z grami planszowymi dla dzieci.


Izabela Pyrczak – pedagog, terapeuta pedagogiczny, nauczycielka wychowania przedszkolnego. Ukończyła studia licencjackie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu, specjalność: wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną. Aktualnie studentka pedagogiki specjalnej w Akademii im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Wychowawczyni grupy 1. Z przedszkolem związana od 2020 roku.


Pan Piotr – oligofrenopedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego i kształcenia zintegrowanego. Ponadto muzyk-instrumentalista i absolwent muzykologii UKSW, ukończył 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej oraz pierwszy stopień kursu Integracji Sensorycznej w PSTIS.
Wychowawca grupy 1, prowadzi zajęcia muzyczne w ramach “Czwartkowego przedszkola” oraz uczestniczy w prowadzeniu grupy przygotowawczej. Przedszkolny ekspert od wychowania muzycznego. Z Przedszkolem związany od 2006 roku.


Małgorzata Krówka – pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną oraz edukacji przedszkolnej i rewalidacji. Ukończyła drugi stopień kursu języka miganego dla nauczycieli oraz pierwszy stopień kursu Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz 3-stopniowy kurs terapii behawioralnej. Wolontariuszka, zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi w domu dziecka oraz w stowarzyszeniu zrzeszającym dzieci i młodzież niepełnosprawną.
Wychowawczyni grupy 2, prowadzi zajęcia plastyczne w ramach “Czwartkowego Przedszkola”. Z Przedszkolem związana od 2015 roku.


Grzegorz Sienkiewicz – muzyk, pedagog, absolwent Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi na kierunku Muzykoterapia. Student Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku Surdopedagogika z terapią pedagogiczną. Zdobywał doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem w przedszkolu terapeutycznym.
Wychowawca grupy 2. Z przedszkolem związany od 2020 roku.


Beata Oraniec – surdopedagog, pedagog Montessori, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej. Ponadto ukończyła 3-stopniowy kurs z zakresu terapii behawioralnej. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania została nagrodzona Medalem Komisji Edukacji Narodowej.
Wychowawczyni grupy 3, prowadzi zajęcia “Przyroda i ekologia” w ramach “Czwartkowego przedszkola”oraz uczestniczy w prowadzeniu grupy przygotowawczej. Przedszkolny ekspert od przyrody. Z Przedszkolem związana od 2001 roku.


Aleksandra Machalska – pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku Pedagogika ogólna – wychowanie żłobkowe i przedszkolne oraz pedagogika specjalna – terapia pedagogiczna. Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze podczas studiów, gdzie organizowała najmłodszym czas podczas nieobecności rodziców
Wychowawczyni grupy 3. Z przedszkolem związana od 2020 roku.


Agnieszka Grom – pedagog, nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z edukacją włączającą. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą. Aktualnie studentka pedagogiki w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie, specjalność: diagnoza i terapia pedagogiczna. Pracę z dziećmi rozpoczęła podczas studiów, gdzie organizowała najmłodszym czas podczas nieobecności rodziców, pomagała w odrabianiu lekcji na etapie edukacji wczesnoszkolnej oraz prowadziła korepetycje z chemii.
Wychowawczyni grupy 4. Z przedszkolem związana od 2020 roku.


Beata Pilch – pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku pedagogiki specjalnej – oligofrenopedagogika z terapią pedagogiczną. Aktualnie studentka pedagogiki specjalnej na Akademii im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność: surdopedagogika z terapią pedagogiczną. Pracę z dziećmi rozpoczęła podczas studiów pomagając w odrabianiu lekcji i nadrabianiu zaległości na etapie edukacji wczesnoszkolnej, a także uczestnicząc w zajęciach jako wolontariusz prowadzonych w przedszkolach integracyjnych i dla dzieci z porażeniem mózgowym. Asystowała także przy hipoterapii dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną organizowanej przez Stajnie ABC na sopockim hipodromie.
Wychowawczyni grupy 4. Z przedszkolem związana od 2020 roku.


Specjaliści przedszkolni

Katarzyna Hamerlak – oligofrenopedagog, superwizor terapii behawioralnej, psycholog, autorka publikacji na temat terapii behawioralnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB. Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w Princeton. Ukończyła I stopień PECS. Prowadzi szkolenia z zakresu stosowanej analizy zachowania.
Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Koordynuje terapię behawioralną w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana od 2005 roku.


Greta Dębińska-Żołyniak – pedagog, logopeda, certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB, odbyła staż w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku.
Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana od 2006 roku.


Monika Rosińska – oligofrenopedagog, pedagog Montessori, psycholog, certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB, certyfikowany terapeuta motywujący PTTM, odbyła staż w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Terapii Behawioralnej (PSTB), Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej (PTTM)  i do Stowarzyszenia Terapeutów Dialogu Motywującego (MINT), autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej i terapii behawioralnej. Nauczyciel-terapeuta prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu i Punkcie Konsultacyjnym. Koordynuje pomoc psychologiczno-pedagogiczną w Przedszkolu. Z Przedszkolem i Punktem Konsultacyjnym związana związana od 2001 roku.


Anna Młynarczyk – pedagog specjalny specjalizujący się we wczesnej interwencji, nauczycielka wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, autorka publikacji na temat edukacji przedszkolnej. Certyfikowany terapeuta behawioralny PSTB, odbyła staż w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Ukończyła I stopień PECS. Jako jedna z 6 osób w Polsce ma uprawnienia do prowadzenia badań przesiewowych w kierunku wczesnego wykrywania zaburzeń komunikacyjnych i społecznych u dzieci (metodą SACS).
Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu i w Punkcie Konsultacyjnym. Z Przedszkolem i Punktem Terapeutycznym związana od 2010 roku.


Katarzyna Babka – psycholog dziecięcy. Ukończyła Psychologię ze specjalnością Psychologia Wychowawcza i uzyskała uprawnienia pedagogiczne na Uniwersytecie Warszawskim oraz ukończyła studia podyplomowe Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju Dziecka w wieku 0 – 6 lat na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w placówkach medycznych (wolontariat w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym dla Dzieci, praca psychologa dziecięcego w Ośrodku Rehabilitacji dla Dzieci i Młodzieży z Zaburzeniami Wieku Rozwojowego) jak i oświatowych (praca na stanowisku psychologa dziecięcego i terapeuty w przedszkolach terapeutycznych, poradni psychologiczno – pedagogicznej).
Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię behawioralną dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu i w Punkcie Konsultacyjnym. Z Przedszkolem i Punktem Terapeutycznym związana od 2019 roku.


Joanna Słupek – logopeda, filolog polski. Ukończyła filologię polską ze specjalnością logopedia na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Ukończyła 3-stopniowy kurs z terapii behawioralnej, I stopień PECS oraz szkolenie VB-MAPP. Doświadczenie w pracy zdobywała prowadząc terapię  dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w gabinetach neurologopedycznych oraz Przedszkolu Specjalnym.
Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu. Z Przedszkolem związana od 2016 roku.


Ludwika Anna Adamczyk – psycholog. Ukończyła UKSW na kierunku psychologia, ukończyła szkolenie: “Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3-modułowy kurs bazowy” w fundacji “Krok po kroku”, ukończyła kurs pedagogizacji na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum. Pracuje też w przedszkolu dla dzieci z autyzmem, ukończyła staż zawodowy dla osób ubiegających się o tytuł zawodowy terapeuty behawioralnego, odbyła staż w przedszkolu dla dzieci z autyzmem “Pastelowa układanka”. 3 lata pracy wolontariackiej z dziewczyną z porażeniem mózgowym – współpraca z fundacją “Szkoła niezwykła”.
Nauczyciel-terapeuta, prowadzi terapię dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Przedszkolu. Z Przedszkolem związana od 2017 roku.


Magdalena Bratman – terapeuta pedagogiczny, pedagog specjalny. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej – Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Sprzężoną. Ukończyła studia podyplomowe Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie SWPS, szkolenie VB–MAPP oraz I stopień PECS. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy w placówkach terapeutycznych dla dzieci z autyzmem.
Prowadzi terapię behawioralną dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Z Przedszkolem związana od 2020 roku.


Małgorzata Wiśniewska – psychoterapeutka, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie oraz Polskiego Instytutu Psychoterapii Tańcem i Ruchem. Prowadzi psychoterapię tańcem i ruchem z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych a także popołudniowe zajęcia dodatkowe “Zabawy z Tańcem i Ruchem”.


Agata Lange – logopeda, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku logopedia ogólna i kliniczna ze specjalizacją nauczania języka polskiego w szkole podstawowej realizowanym wspólnie z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Swoje doświadczenie zdobywa w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w ośrodku specjalnym oraz na licznych praktykach w warszawskich placówkach oświatowych oraz medycznych, w których przeprowadza diagnozę i terapię zarówno dzieci, jak i dorosłych w zakresie logopedii ogólnej i neurologopedii.
W Przedszkolu diagnozuje i prowadzi zajęcia logopedyczne dla dzieci oraz prowadzi konsultacje dla rodziców dzieci z przedszkola. Z Przedszkolem związana od 2016 roku.


Karina Juraga-Horosz – magister sztuki ze specjalizacją w prowadzeniu zespołów wokalno-instrumentalnych, oligofrenopedagog. Prowadzi chór dziecięco-młodzieżowy. Uczy muzyki w Szkole Podstawowej, Gimnazjum i Szkole Specjalnej. Przewodnicząca Sekcji Rodziców przy Towarzystwie Pomocy Głuchoniewidomym.
W Przedszkolu prowadzi rytmikę, zajęcia taneczne w ramach zajęć popołudniowych oraz przygotowuje i prowadzi zajęcia rytmiczne dla grupy przygotowawczej.


Martyna Witkowska – fizjoterapeuta, hipoterapeuta. Dyplomowany terapeuta PNF, NDT Bobath, SI, Fits. Członek komisji egzaminacyjnej Polskiego Towarzystwa Hipoterapii, Członek Stowarzyszenia Fizjoterapia Polska.
W Przedszkolu koordynuje fizjoterapię, prowadzi grupową gimnastykę ogólnorozwojową i korekcyjną dla dzieci oraz indywidualną rehabilitację dla przedszkolaków o specjalnych potrzebach edukacyjnych.


Olga Oraniec – fizjoterapeuta. Absolwentka Fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi oraz studiów podyplomowych Integracja Sensoryczna w EWS w Warszawie (Centrum SI). Ukończyła m.in. kursy: Terapia Ręki, Kinezjologia Edukacyjna – Metoda Dennisona, PNF. Doświadczenie zawodowe zdobyła w placówkach rehabilitacyjnych na terenie Łodzi oraz w gabinetach terapeutycznych zajmujących się dziećmi w Warszawie.
W Przedszkolu prowadzi grupową gimnastykę ogólnorozwojową i korekcyjną dla dzieci oraz indywidualną rehabilitację dla przedszkolaków o specjalnych potrzebach edukacyjnych.  Z Przedszkolem i Punktem Terapeutycznym związana od 2018 roku.


Edyta Adamus – pedagog specjalny. Członek Komitetu Regionalnego Olimpiad Specjalnych. Pracownik socjalny i terapeuta w Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji DOM. Prowadzi popołudniowe zajęcia ceramiczne oraz koordynuje współpracę z Warsztatami Terapii Zajęciowej.


Agnieszka Piyuka – filolog angielski. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na wydziale filologii angielskiej. Jako nauczyciel języka angielskiego pracuję od ponad dziesięciu lat. Doświadczenie zdobyła pracując m.in. w przedszkolach dwujęzycznych, szkołach językowych a także ucząc dzieci emigrantów polskich w Irlandii.


Anna Firek – pedagog, nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła warsztaty „Praca z grupą zróżnicowaną – praktyczne rozwiązania, kurs Edukacja na Nowo – nowoczesne technologie w szkole podstawowej, TIK w kształceniu na drugim i trzecim etapie edukacyjnym, szkolenie dla nauczycieli uczących dzieci uchodźców. Brała udział w wielu konferencjach poświęconych edukacji m.in. Nauczyciel wychowawcą każdego dziecka i partnerem rodziców. Zwolenniczka „Odimiennej nauki czytania Ireny Majchrzak”, pedagogiki Janusza Korczaka oraz Marii Montessori.
Prowadzi zajęcia „Podglądamy przyrodę” w ramach popołudniowych zajęć dodatkowych. Z oświatą niepubliczną związana od 25 lat a z naszym przedszkolem od 2017 roku.


Pozostali pracownicy Przedszkola

Anna Bielska – księgowa, prowadzi sekretariat przedszkola. Z Przedszkolem związana od 2014 roku.


Małgosia Czarnecka – kucharka, przygotowuje smaczne posiłki i koordynuje diety przedszkolaków. Z Przedszkolem związana od 1996 roku.


Małgosia Dąbrowska – kucharka, przygotowuje smaczne posiłki i koordynuje diety przedszkolaków. Z Przedszkolem związana od 1993 roku.


Zobacz też:
Przedszkole | Grupy | Kadra | Metodyka | Posiłki | RekrutacjaZajęcia | Opłaty | Kontakt

Podziel się na:
  • Digg
  • Blogger.com
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • Mixx
  • MySpace
  • Twitter
  • Wykop